Werken in de winkels

Bij de winkels op het station is van alles te beleven. Honderden reizigers over de vloer, elke dag nieuwe gezichten. Het is druk, maar daar krijg jij energie van! Laat jij onze reizigers helemaal wegdromen bij de lekkere geuren van Rituals? Of draai je liever een lekkere pasta in elkaar bij Julia’s? Bak je croissantjes bij AH to go of zet jij snel de lekkerste koffie bij Kiosk? Voel jij je thuis in de Stationshuiskamer of juist onderweg bij Railcatering? Waar je ook blij van wordt, bij de winkels op het station vind je de leukste (bij)baan.

Zodra je bij NS Stations binnen stapt gaat er een wereld voor je open. Een goed salaris, flexibele uren en al na 7 maanden de mogelijkheid tot een vast contract is pas het begin. Naast een uitdagende (bij)baan krijg je alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. NS Stations biedt namelijk verschillende opleidingsmogelijkheden met mbo 3 en 4 en doorgroeimogelijkheden naar andere functies én formules. Zo raak je nooit uitgekeken!

Wil je even sparren welke winkel het beste bij je past? Stuur ons een Whatsappje: 06- 30205440.

 

Onze kernwaarden

Samen onderweg

Bij NS Retail werken we allemaal met dezelfde kernwaarden. We doen het samen. We benutten elkaars kracht en verschillen om het verschil te maken. Samen zijn we onderweg. Naar onze carrière en de toekomst, naar groei én zekerheid. Met onze collega’s maar ook met de reizigers. Dàt is werken op het station. Daarom helpen we elkaar. Met onze kennis, onze ervaring, maar ook met onze steun. Als iemand een goed idee heeft, of juist iets moeilijk vindt, staan we klaar voor elkaar. Samen gaan we voor dat ene doel: tevreden reizigers dankzij onze snelle en goede service. Dat maakt onze werkdag ook zo leuk!

Positieve sfeer

Doelen behalen is zoveel makkelijker in een positieve omgeving. Daarom vieren we successen en focussen we op wat we goed doen. Alles is een leerproces en van uitdagingen groeien we. Als medewerker maar ook als mens. Daarom geven we elkaar de ruimte om te doen, te groeien en te leren. Niet bij de pakken neerzitten als het even niet lukt, maar elkaar helpen. Vertrouwen op je team. Zorgen voor een gezellige sfeer. Zodat iedereen het beste uit zichzelf kan halen, voor de reiziger en jezelf.

Aandacht voor elkaar

Aandacht maakt het verschil tussen goed… en uitstekend. Samen zorgen we ervoor dat de winkel tot in de puntjes verzorgd is. Dat we net dat stapje verder gaan. Voor de reiziger maar ook voor elkaar. Proactief, meedenken. Details maken het verschil. ‘Iets lekkers erbij?’ Of je collega helpen als het druk is. Aandacht betekent echt luisteren naar de wensen van de reizigers en collega’s, zodat jij het verschil kunt maken. Zodat iedereen zich welkom en gezien voelt. Daarom luisteren wij ook naar jou en helpen je verder ontwikkelen.

Samen voor resultaat

Samen gaan wij voor resultaat. Ook als het druk is blijven we gefocust op ons doel: een goede en snelle service voor de reiziger en vol gaan voor onze commerciële targets. Dat doen we door goed te plannen, snel te schakelen en helder met elkaar te communiceren. Door proactief keuzes te maken. Wij houden van aanpakken en durven te doen. Spitsuur? Geen probleem voor ons, wij blijven er vol voor gaan: een blije reiziger en goede verkoop. Heb jij het in je?

Nieuws & Events

Geen gerelateerde nieuwsberichten of events gevonden.

Alle nieuwsberichten