Vandaag lanceren we onze nieuwe arbeidsmarktcampagne ‘De reis van morgen begint bij jou’. Daarmee nodigen we uit om ons te komen helpen het reizen met de trein nog beter en leuker te maken.

“Er is veel moois over het werken bij NS te vertellen en willen dit graag overbrengen op heel werkend Nederland. Zodat iedereen ziet hoe NS de reiziger centraal zet, en hoe we met innovatieve oplossingen het verschil willen maken. De reis is voor NS meer dan de treinreis: het gaat om een deur-tot-deur reisbeleving. NS biedt veel vrijheid en moedigt aan om in mogelijkheden te denken.”, vertelt Mascha van der Heijden, Hoofd Recruitment & Employer branding.

Impact

Centraal in de campagne staan de uitdagingen die NS te bieden heeft aan medewerkers, om Nederland bereikbaar te houden. Wij willen duidelijk maken dat elke medewerker bij NS onmisbaar is voor de reis van vandaag en die van morgen. Je hebt impact op de reis van vele duizenden Nederlanders. Elke dag weer.

Uitrol

De campagne is te zien en te horen via radio, digitale schermen op de stations, YouTube en via social media als Instagram en Facebook.

Laat jij ons weten wat je van de campagne vindt?