Servicemedewerker Tickets & Service

Servicemedewerker Tickets & Service

Eric de Jong

Service op maat

Samen met mijn collega’s ben ik het eerste aanspreekpunt voor reizigers op Amsterdam Centraal. Samen zorgen we ervoor dat de reizigers op hun plaats van bestemming komen en helpen we ze met vragen over bijvoorbeeld het reizen met de ov-chipkaart. Daarnaast geven we informatie over de ticketverkoop en assisteren we minder valide reizigers. Amsterdam Centraal is natuurlijk een hele dynamische plek, dus geen dag is hetzelfde. Ik ontmoet veel verschillende mensen, en iedere reiziger en elke situatie is weer anders. Eigenlijk ben ik steeds weer bezig om service op maat te verlenen. Ik ben er trots op dat we er met z’n allen altijd staan, altijd aanspreekbaar. Op elk moment van de dag, onder alle omstandigheden, sta ik samen met mijn collega’s klaar voor de reizigers.

 “Ik ben er trots op dat we er met z’n allen altijd staan, altijd aanspreekbaar.”

Visitekaartje

In mijn functie heb ik veel invloed op de klantbeleving. Wij zijn het visitekaartje van NS. Om de klant zo goed mogelijk te helpen, houd ik mijn kennis altijd up to date. Dit doe ik door altijd op de hoogte te zijn van geplande werkzaamheden en bijvoorbeeld nieuwe mogelijkheden met de ov-chipkaart, maar ook door een EHBO-cursus te volgen.

Mijn werkgebied

doelgroep operationeel management 4
Operatie ►

Iedere dag is anders als je werkt in de Operatie. Jij bent voor de reiziger hét gezicht van NS. Integrale dienstverlening en de klant staan centraal.