Servicemedewerker Tickets & Service

Servicemedewerker Tickets & Service

Diana Elder

Zichtbaar

Bij Tickets & Service ben je hét visitekaartje van NS. Wij verlenen service aan reizigers, helpen gehandicapten met hun reis en geven advies over het gebruik van de OV-chipkaart. Als ik vragende blikken zie op het station spreek ik mensen altijd aan. Een reiziger heeft soms meer nodig dan alleen hulp bij reisinformatie. Bijvoorbeeld wat geruststelling of hulp bij het vinden van een persoon. Ik ga dan ook altijd zo staan dat mensen me kunnen zien. Ik werk op Amsterdam Centraal, wat betekent dat ik mensen ontmoet van allerlei verschillende culturen. Dat maakt mijn werk heel leuk en divers. Geen dag is ooit hetzelfde! Ik ben trots wanneer ik na mijn inspanningen een tevreden klant zie, die zijn of haar reis verder kan vervolgen. De dankbaarheid van de klant krijg je altijd direct terug. En door het meegeven van de juiste informatie aan de reiziger, help je ook weer collega’s op de trein en op andere stations.

“De dankbaarheid van de klant krijg je altijd direct terug”.

Vakkundig bekwaam

Met enthousiasme, humor en een positieve instelling draag ik bij aan de service- en dienstverlening van NS, zodat de reiziger zo goed mogelijk zijn eindbestemming bereikt. Ik zorg ervoor dat ik van alles goed op de hoogte ben, zodat ik de juiste informatie kan verschaffen. En door trainingen en cursussen blijf ik vakkundig bekwaam. Het voelt goed. NS is een bedrijf van en voor de mensen!

Mijn werkgebied

doelgroep operationeel management 4
Operatie ►

Iedere dag is anders als je werkt in de Operatie. Jij bent voor de reiziger hét gezicht van NS. Integrale dienstverlening en de klant staan centraal.