HR-adviseur

HR-adviseur

Hilke van Helvoort

Leukste baan van Nederland

Onze klantenservice is het belangrijkste loket voor alle vragen en klachten van onze reizigers. Een geweldige bron van informatie, waaruit we iedere dag leren hoe we de reizigers nog beter kunnen helpen. Als HR-adviseur houd ik me bezig met de werkzaamheden op de Klantenservice. Daarbij werk ik met veel verschillende mensen op allerlei niveaus. Ik sta bijvoorbeeld teamcoaches bij als zij vragen hebben over verzuimcases en werk momenteel met een loopbaanadviseur aan een project over competentiemanagement. Eerlijk gezegd heb ik de leukste baan van Nederland!

“Meereizen met de hoofdconducteurs of een dagje werken op het callcenter van onze Klantenservice brengt je altijd direct in contact met alle mogelijke vragen die leven bij de reiziger.”

Inhoudelijke uitdagingen

Voordat ik HR-adviseur werd, werkte ik twaalf jaar als recruiter. Als laatste binnen NS. De overstap die ik intern heb gemaakt is nog leuker dan ik hoopte. Iedere dag word ik uitgedaagd door de verschillende HR-vragen die op me afkomen over verzuim, arbeidsvoorwaarden en juridische zaken. Het is mijn doel om te zorgen voor een efficiënte organisatie waar collega’s zich net als ik op hun plek voelen en gemotiveerd zijn.Ik ben trots op ons prachtige bedrijf. Of het nu de afdeling Legal, Arbeidszaken of Klantenservice is: overal waar ik kom, zie ik bij collega’s de wil en gedrevenheid om de reiziger van dienst te zijn. Een prachtige omgeving om te werken en daar word ik iedere keer weer blij van.

Mijn werkgebied

Staf ►

Binnen Staf en ondersteuning kan je bijdragen aan het functioneren van onze unieke en veelvormige organisatie.